Olen nuori ja viriili mies. Olen lisäksi hauska niin puheissani kuin ulkomuodoltanikin. Miehinen varustukseni ja flirttitaidotkin ovat ihan kohdallaan. Makuuhuoneessa tuotan harvoin pettymystä naiselle. Tienaan kohtalaisesti, ja kotini on lähellä Helsingin keskustaa.
Tämä ei ole deitti-ilmoitus jos ehdit luulla niin! Tämä on nettipäiväkirjani, jota kirjoitan synninpäästönä, kun elän hurvittelevaa elämää. Tunnuntan: olen suhteessa naisen kanssa, mutta petän häntä yhtä mittaa. Minulla on salasuhde toiseen naiseen, minkä lisäksi saatan satunnaisesti iskeä baareista seuraa. Saatan olla vähän addiktoitunut seksiin, ja liian ihastunut omaan viehätysvoimaani. Toisaalta minun mottoni on, että täytyy vääntää, kun rauta on kuumaa. Tuskin enää vanhana ja ryppyisenä kiinnostan näin paljon vastakkaista sukupuolta, joten lihan iloista on nautittava nyt.
Tyttöystäväni kanssa olen ollut yhdessä kaksi vuotta. Emme kuitenkaan asu yhdessä tai suunnittele sellaista. Hän tietää, että minulla on vilkas luonne, mutta olen onnustunut kuitenkin pitämään riiailuni häneltä salassa. Joskus on tullut vähältä piti -tilanteita. Toinen nainen, jota tapaile  säännöllisesti, on naapurini. Hän on minua kymmenen vuotta vanhempi, ja varsinainen puuma. Hän käy aivan kuumana minuun, ja minkäs minä itselleni mahdan!
Tässä blogissa siis kirjoitan seuraelämääni liittyvistä sattumuksisat. Pysykää kuulolla!