En tiedä, miten olen ajatutunut tällaiseen uskottomuuskierteeseen. Silloin kun tapasin nykyisen tyttöystäväni, seurustelin vielä edellisen tytön kanssa. Ja silti meille syntyi heti flirttiä. Edellinen suhde oli sopivasti kuihtumassa pois, joten hyppäsin suoraa päätä uuteen suhteeseen. Emme me kyllä kovin vakavissamme ole olleet missään vaiheessa siinä mielessä, että emme puhu paljoa yhteisistä tulevaisuuden suunnitelmista tai sen sellaisista. Ehkä tyttöystävä tietää, ettei minusta ole kauaskantoiseen parisuhteeseen. Kaipa sen voi päätellä entisten heilojen määrästä, vaikka en ole edes kertonut kaikkea.

En ole mikään selkärangaton tyyppi. Noin yleisesti otten olen tosi lojaali kavereita ja tuttuja kohtaan. Jotenkaan en vaan pysty näihin yksiavioisiin suhteisiin, vaan vietti vie aina uusien naisten luo, ja kipaan paljon jännitystä elämään. Kenties en ole vain vamis parisuhteeseen, mutta seksiin sitäkin enemmän. Huonoa tässä vain on se, että välillä tulee huono omatunto, enkä kyllä sallisi tyttöystävältäni samanlaista toimintaa minun selkäni takana. Olen pitkään miettinyt, pitäisikö minun ehdottaa hänelle avointa suhdetta, niin kumpikin saisi tapailla myös muita kumppaneita ihan luvan kanssa. Pelkään kuitenkin, että ehdotus saisi hänet lopettamaan tämän juttumme kokonaan, enkä halua menettää tätä. Siksi siis jatkan tätä niin sanottua pelehtimistä.


 

Tyttöystäväni on minua kaksi vuotta nuorempi eli 26-vuotias. Hän on sutjakka vaaleaverikkö, sellainen nätti tyttö, joka sopii hyvin vanhemmille esiteltäväksikin. Vanhemmat ovatkin yksi murheenkryyni lisää... He tuntevat tyttöystäväni ja tulevat todella hyvin toimeen hänen kanssaan. He myös olettavat, että meillä on vakava suhde, ja kohta häät ja lapset tulossa. He eivät kuitenkaan tiedä, että heidän poikansa hoitelee myös paria muuta mimmiä...

Salainen seksikumppanini on samassa rapussa asuva Leena. Hän on se vanhempi nainen, jonka mainitsin edellisessä postauksessa. Ammatiltaan hän on klisesisesti sairaanhoitaja. Juttumme alkoi eräänä yönä, kun kumpikin oli tulossa baarista kotiin pienessä humalassa. Huomasin hänet bussissa, ja päätin istua viereen, koska olin aian pitänyt häntä mukavana ja viehättävänä. Juttelimme niitä näitä, ja mietin mielessäni, että tuossahan on oikea seksipommi! Haaveenani oli jo ennestään ollut päästä kokeilemaan vähän kokeneempaa naista.

Bussi ajoi eteenpäin ja minun oli yhä vaikeampaa keskittyä jutusteluumme. Yllättävää oli kuitenkin, että hän oli se, joka teki aloitteen, ja yhtäkkiä laski kätensä reidelleni hämmentävän lähelle miehuuttani. Kiihotuin välittömästi, ja hän varmasti tunsi sen housujeni läpi, koska enempää sanoja ei tarvittu. Jäimme bussista samalla pysäkillä, ja kävelimme kotitalolle. Emme kuitenkaan menneet omiin asuntoihimme, vaan sanattomasta sopimuksesta hänen luokseen ja suoraan makuuhuoneeseen. Siitä yöstä alkoi meidän seksisuhteemme. Joskus hän iskee silmää minulle rapussa, ja pelkään vain milloin tyttöystäväni huomaa, että minulla onkin vähän läheisempi naapuruussuhde.

Tämä vähän vanhempi nainen on parasta seksiä, mitä olen koskaan saanut. Harkitsin ennen tätä kontaktia, että olisin laittanut Flirtfair -sivustolle ilmoituksen, joka avulla olisin voinut löytää kypsempiä naisia. Flirtfair on tällaiseen soveltuva palvelu. Tiedän tuttuja, joilla on ollut sama haave, ja Flirtfair on auttanut heitä saamaan seksiä. Mutta minullahan näitä kumppaneita riittää ihan omasta takaa...

Viime launataina minulla kuitenkin oli kierrossa vielä eräs toinen tyttö. En voi sille mitään, että kun baarissa pääsen vähän humalaan, niin johan alkaa flirtti lentää. Nämä voivat olla vaarallisia tilanteita, kosa tyttöystävä voi hyvin soittaa tai sattua samaan baariin oman kaveriporukkansa kanssa. Toistaiseksi en ole kuitenkaan kärähtänyt. Tämä tyttö oli tutun tuttu, jota olen aina pitänyt hyvännäköisenä. Nyt hän lähti kotiin minun kanssani, ja oli oikein mukavaa seuraa.